• samochodyeuropejskie.pl

Vw ustawienie kąta wtrysku

12 października 2019 08:41


Ilustrowana instrukcja krok po kroku:
vw ustawienie kąta wtrysku.pdf





Ustawianie początku kąta wtrysku w silnikach TDI VW / Skoda / Audi / Seat. regulacja kąta wtrysku i ustawienie dawki paliwa 1.9TDI. POMPOWTRYSKI VW 1.9 2.0 tdi POMPOWTRYSKIWACZE .Ustawienie kąta wtrysku na przykładzie A4 1.9 TDI AFN Einspritzbeginn. Ustawienie kąta wtrysku Start of Injection TDI. Clean EGR Valve Decarbonize Turbo DPF MPG Limp Mode Mr Muscle VW 1 .VW MK4 - ustawienie kąta wtrysku 1,9 SDI. Witam. Tak jak kolega wyżej napisał korektę kąta wtrysku ustawiasz za pomocą regulacji kółka rozrządu (do przodu do tylu) tego znajdującego się na pompę wtryskowej, poprzez poluzowanie 3 śrub i korektę kółka. Najwygodniej pompę ustawiać na czujnik zegarowy.Udało mi sie podłączyć moje autko do kompa w serwisie bosha. Usługa była darmowa w ramach promocji. Serwisant trochę mnie wystraszył twierdząc, że auto ma zły kąt wtrysku i jakie to szkodliwe dla silnika. (B4 1994 silnik 1Z). Na tym promocja sie skończyła. Za ustawienie zażądał 250 zł i pojechałe.Czy ściągać pokrywę zaworów i weryfikować ustawienie znaków, czy majstrować przy pompie z ustawieniem kąta wtrysku? Wiem ( bo w lecie robiłem rozrząd w swoim AAZ-ecie), że takie poluzowanie paska może przesunąć (opóźnić) znaki o jeden ząb na wieńcu koła zamachowego, ale jak się to ma do kąta wtrysku, to nie wiem.W AAZ to tylko czujnik zegarowy, Ja dodam do opisu że przy właściwym ustawieniu koła pompy wtryskowej klucz nasadowy wchodzi bez problemu, w kole pasowym są 3 rodzaje otworów (duże, średnie i jedna mała do blokowania pompy), trzeba ustawić obie duże dziury na dolną i tylną śrubę.Witam.

Jestem po regulacji kąta wtrysku ustawiłem, tak aby idealnie sie zgrywał z linią.

waha się od 46 do 49. i teraz miszcze powiedzcie mi dlaczego w basic setting mam tak jak powinno byc i wykresik ładny, a jak wejde normalnie to kąt wtrysku jest zawyżony, auto dalej ciezko odpala na ciepłym i kąt wynosi od 76 do 80.Jedną z przyczyn złego odpalania silnika 1.9TDI jest przestawiony kąt wtrysku, często mechanicy wymieniając rozrząd nie zwracają na to uwagi, co w przyszłości może powodować takie objawy. Opis dotyczy ustawienia statycznego kąta wtrysku na przykładzie silnika 1,9 TDI AFN - bardzo popularnej 110-tki występującego w wielu modelach VAG.Podstawą funkcjonowania silnika diesla to przede wszystkim ustawienie poprawnego kąta statycznego wtrysku w przypadku silników opartych na pompie wtryskowej. Poniższy opis dotyczy silników grupy VAG 1.9tdi 90 konnych: 1Z, AGR, AHU, AHH, ALH, AGR oraz 110 konnych: AFN, AHF, ASV, AVG w których zastosowano pompę Boscha VP37.Witam wszystkich.Auto z którym mam problem jest to caravelle t4 2,5 tdi acv 102 PS. od kilku tygodni borykam się z problemem kąta wtrysku w tym samochodzie.Jakiś czas temu auto kupiłem w niemczech gdyż teraz tu przebywam i pracuje. auto miało objawy złej synchronizacji rozrządu lub złego kąta wtrysku.Witam, mianowicie po wymianie rozrządu pojechałem do Znachora aby ustawił kąt wtrysku, odrzekł że nie ma czasu aby dziś to zrobić, ale wykonał pomiary i kąt wtrysku miał około 45st stwierdził że zły, umówiliśmy się na inny termin ustawienia, a Ja musiałem jechać w trasę i powiem szczerze że przejechałem 3tyś km na tak ustawionym kącie zanim Znachor ustawił go .Witam mam problem z odpalaniem a mianowicie na zimny silnik pali od strzału (często biały gęsty dym, płynu chłodniczego nie ubywa) natomiast na ciepłym trzeba go kręcić wyczytałem ze moze to być kąt wtrysku więc zrobiłem logi Jest możliwość samemu przestawienia kąta wtrysku w okolice 0 jeżeli tak to jak to zrobić ?A więc sprawa ma się tak.

Autko świeżo po wymianie rozrządu, wszystko było ok.

puki nie przyszło go odpalić rano. Ledwo ledwo, ale odpaliło, więc postanowiłem prędko ustawić kąt wtrysku (miałem to zrobić od razu przy wymianie rozrządu ale nie miałem akurat czujnika zegarowego).Kiedy początek kąta wtrysku jest za wczesny (w tzw. plusie, BTDC) - należy go przeregulować na pózniejszy (w tzw. minusie, ATDC) Regulację kąta w stronę minusa uzyskuje się obracając kołem regulacyjnym w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara (strzałka niebieska):( Volkswagen LT ) VW LT 28, 2.5tdi (109ANJ) ustawienie kąta wtrysku postów na stronie: 10 20 50 Forum VOLKSWAGEN Forum Strona Główna -> ( Volkswagen LT ) Porady, problemy techniczneTak zrobił i pojechałem na ustawienie pompy na komputer. Niestety okazało się że nie da się ruszając pompą wyregulować tego kąta wtrysku (jest tak daleko poza wykresem). Wartości z wykresu: „wyprzedzenie wtrysku zakładane 128, aktualne 219". Ponadto pojawia się błąd „550-regulacja początkowa wtrysku różnica doregulowania".witam t4 ciężko pali, kopci na biało, trzepie silnikiem. Jak ustawić kąt wtrysku bez czujnika zegarowego jest to w ogóle możliwe jeżeli tak to jakWitam Borykam się z tym problemem i nic nie rozumiem powiem tak: im dalej (w stronę 0°) od ustawienia na -2,9° tym większe spalanie na jałowym, na 0,0° wyskoczył błąd czujnika G40, gdy jest na + spalanie wynosi 0,9-1 l/h.

Przy ustawieniu -0,5° spalanie na jałowym 0,7l/h ale jakby jakiś słabszy więc wróciłem do ustawienia.

kopci i szarpie afn - jaki wał korbowy proszę o radę. z jakiegiZrzeszamy gwnie fanw modelu VW Golf V a take Jetty, Golfa Plus i innych aut z grupy VAG ocena kąta wtrysku + korekta - Strona 2 - Forum VW Golf V Rozwiń/zwiń nawigacjegolf4 1 9tdi 90km 2000r.jak ustawic poczatek wtrysku i czym, cdif kont wtryskowy pompy, ustawienie zapłonu vw sharan tdi 1999r, cena ustawienia kąta wtrysku, ustawienie początku wtrysku paliwa, nastawnik pompy 1.9 tdi, ustawienie pompy wtryskowej golf 4 1.9 110km, kąt wtrysku 1.9 tdi na zegar, istswienie pompy wtryskowej 1.9tdi afnWedług skanu ustawienie 15 stopni jako nominalne czyli pierwszy montaż, zalecane jest jednorazowo do przestawienia na 14 stopni po przejechaniu 15 000 mil. Wynika z tego że właściwym ustawieniem kąta wtrysku powinno być 14 stopni z niewielką tolerancją.Ustawienie kąta wtrysku przez bioly21 » 2012-06-02, 20:03 Witam , w najblizszym czasie planuje wymiane koncowek wtryskow w moim 1z , stad pytanie czy jest ktos na forum z Tarnowa lub Krakowa i okolic kto ustawil by mi kąt wtrysku po wymianie koncowek lub jak kto woli podjal by sie wymiany z seryjnych koncowek 1z na koncowki 216 od 2.5tdi i .owszem lampy do dizla są ale drogie i mało kto z nich korzysta pomparze wolą zegar.

ustawienie kąta w uproszczeniu ustawiasz wsio na GMP 1 cyl.

wkręcasz przedłużke zegara w gwint uprzednio zdemontowanej śruby z końca pompy między magistralą wtryskową, zakładasz zegar i ustalasz go na 1.5mm, następnie przekręcasz wałem przeciwnie do kier. pracy silnika dotąd az wskazówka na .Ustawiać można na zegar, tak jak proponuje kolega marecki117, ale jak tego nigdy nie robiłeś, to sukcesu nie wróżę. Kąta wtrysku nie ustawia się Vagiem, tylko za pomocą Vaga. Musisz wejść w tryb ustawienia podstawowe czy też regulacja w zależności od testera. Wtedy komputer nie koryguje kąta i patrzysz w parametry, jak jest ok .Ok, wielkie dzieki, kąt wtrysku został pomyslnie ustawiony, jego poczatkowa wartość była 000 po ustawieniach jakies 46, narazie starczy. Nie wiem tylko dlaczego mój komputer nagle jakby "zwariował" pokazuje wieksze spalanie z czasem coraz mniejsze ale gdy nagle z obrotów wrzucam na luz nie pokazuje od razu wartości 0,5-0,8(nie pamiętam dokładnej wartości) tylko zostaje jakby przy .w pełni zgadzam się z tym, co napisał Przemek [szczególnie odnośnie kąta wtrysku rzeczywistego względem wymaganego w 004sN] - kąt wtrysku na biegu jałowym nie może być ustawiony zgodnie z żądaniem ECU [ma być 2.0*ATDC, a jest 0.6*ATDC] z uwagi na źle ustawiony rozrząd - ustawienie kąta wtrysku na 3.5*ATDC może pomóc .Z kolei zmniejszając kąt początku wtrysku, przyczyniamy się do niecałkowitego spalania paliwa co powoduje znaczny wzrost emisji spalin, sadzy i cząstek stałych. Zwiększa się również zużycie paliwa. Te przeciwne względem siebie zależności wymagają zatem bardzo dokładnego ustawienia kąta wtryskiwanego paliwa.Dynamiczne sprawdzanie i ustawianie kąta początku wtrysku Niezbędne narzędzia specjalne, testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie Przyrząd osadczy -T10023- Czytnik usterek Klucz dynamometryczny -V.A.G 1331-(5.50 Nm) Wskazówka Po wymianie paska zębatego jakDodam jeszcze, że tydzień temu asekuracyjnie sprawdziłem czy grzeją świece - grzeją wszystkie. Co do mojej wiedzy o ustawieniu kąta, wiem, że trzeba to robić zegarem, wiem jak przestawiać pompę. Nie wiem gdzie tym zegarem mam robić pomiar i jak go zrobić. Proszę o jakąś instrukcję i jeśli możliwe to nawet jakąś fotkę..


Komentarze

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz